maandag 17 oktober 2011

Weekend.

Het weekend is weer voorbij gevlogen, het begon voor ons vrijdag al. Zoon E en schoonzoon M zijn op vakantie en ons is gevraagd voor de plantjes te zorgen. Daar zijn wij vrijdag op de fiets naar toe gegaan, het is toch van de zotte om met zulk mooi weer in de auto te stappen.

Daarna zijn wij door gefietst naar Scheveningen, kijk eens hoe mooi blauw de lucht is en hoe rustig de zee. Wij hebben heerlijk even op een bankje gezeten.


De meeste strand tenten zijn afgebroken, er staan er nog een paar tot na de herfst vakantie. Vreemd gezicht is dat toch altijd weer, zonder al die tenten. 




Daarna hebben wij bij de lekkerste viswinkel van Nederland op het terras een broodje vis gegeten, het was daar goed vertoeven in de zon. Na een poosje zij wij weer verder gefietst, door de duinen naar Kijkduin en toen richting Wateringen, waar DH warme wielerkleding heeft gekocht. Hij wil, nu het wat kouder wordt, toch op zijn racefiets blijven rijden. Via Kwintsheul zijn wij richting Delft gefietst en hebben daar, wederom op een terras, de vis wat zwemwater gegeven. Aan het eind van de middag kwamen wij thuis, na een heerlijke fietstocht van 58 km.
Zaterdag heb ik het huis aan kant gemaakt en de boodschappen gedaan. 


De avonden zijn besteed aan de Varia-Hex te werken. Ik doe het niet op de Sue Daily manier, door de stof om de papiertjes te plakken. Ik rijg de lapjes om de papiertjes, zo kan ik de papiertjes vaker hergebruiken. En ach... waarom makkelijk doen als het moeilijk kan, zou zoon F zeggen. het moet ook niet te snel klaar zijn.



En zondag heb ik lekker in de tuin gezeten, daar was het heerlijk in de zon, DH was met de racefiets weg.  En zo was ons weekend snel voor bij, maar wij hebben er wel van genoten!


3 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooi is je variahex. De vingerhoedjes vind ik ook heel mooi. Je hebt er al veel. Dit is nu zo'n project waar ik nog eens aan wil beginnen.

Beertje Zonn zei

Kat met bril, vind ik een leuke foto!
Beer groetjes van,

Beertje Zonn

Petra zei

Een welbesteed weekend dus. En ik kan het voor wat betreft de vishandel volledig met je eens zijn. Met de rest ook hoor, blijft een hele leuke quilt, de variahex.