maandag 14 november 2011

Leuke post en clubwerkje.

Het is altijd weer leuk als er zo'n zachte envelop op de mat valt.
Dit is siggy nummer 348, gekregen van Jeannette uit Kampen. Zij quilt sinds 2003, en samen met een quiltvriendin heeft zij een quilt webwinkel.
Nr. 349 kreeg ik van Carla uit Tegelen.  Zij verzameld nog niet zo lang siggies en hoopt van al de geruilde siggies ooit een mooie quilt te maken.
Nr. 350 kreeg ik van Liz uit Amerika, zij is een jaar aan het ruilen met de siggies. Zij blijft liever thuis quilten dan dat zij met haar man mee gaat zeilen.
Ik verzamel sinds 2005 siggies en laat het van andere afhangen wanneer ik er weer een ruil. Mijn achternaam begint met een B, en dan merk je al snel dat nieuwe verzamelaars bij de A beginnen met mensen aanschrijven om te ruilen. Het was dan ook toeval dat er vorige week twee tegelijk op de mat vielen. Meestal raapt DH de post op en zegt dan met een teleurgestelde blik" hier, het is weer voor jou". Maar deze keer was er ook post speciaal voor hem.
Post van zijn favoriete voetbalclub! Ja, dan kan zijn dag niet meer stuk.
Dit is het knutselwerkje waar de kinderen de laatste week aan gewerkt hebben.
Een dennenappel mannetje, tenminste voor de jongens dan, de meisjes noemde het " een dennenappel meisje". En dat is natuurlijk ook goed.



4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Mooie siggys weer en dat poppetjes enig
Groetjes Joke

Hennie zei

Hallo Ans, mooie siggy's zijn er in je brievenbus geland, wat leuk zo'n denneappel poppetje.

Groetjes Hennie.

Elizabeth zei

Ha Ans... wat leuk dat je reageerde op mijn blog.. ik heb me ook maar aangemeld voor jouw mooie blog.. er staan leuke dingen op. Prachtige ideeen met quilten. Groeten Elizabeth.

Quiltblog Janine zei

Hallo Ans,
Leuk jouw weblog te lezen. We hebben best eea gemeen: siggy's, vingerhoedjes, regiodagen....
Gezellig mee te lezen!