vrijdag 31 januari 2014

Voortgang steekjes.

Ik ben met allerlei steekjes bezig.
Borduren, haken, breien en quilten.

De haakrandjes, tot nu toe.
Vandaag komt er weer een nieuw randje bij.

De borduurrandjes gaan ook lekker.

Ik heb de breirol er ook maar weer bij gepakt.
Ook iedere week een paar naalden aan verder breien.
Heb ik straks misschien wel 2 rolletjes klaar.
Een borduurrol en een breirol.
Alvast maar even gaan bedenken waar zij dan een plaatsje krijgen.

Dit zijn niet echt steekjes, het is wel nodig om ook weer quilt steekjes te kunnen maken.
Dit is de voorbereiding voor nieuwe NI blokken.
De voorraad voorbereide blokken is op, dan maar weer nieuwe maken.
Het is niet het allerleukste werk aan deze quilt.

Eerst overtrekken op freezerpaper, uitknippen en op de stof strijken.
Dan met een naadje uitsnijden en is het klaar om er weer een blok van te maken.
Ik ben nu ongeveer op de helft van de Nearly Insane quilt.

Hier is ook het nodige teken, knip en plakwerk aan vooraf gegaan.
Het eerste knutselwerkje van het nieuwe jaar.
De kinderen zijn er al een paar weken aan bezig.
Volgende week heeft iedereen het klaar, en mag ik weer naar een nieuw werkje gaan zoeken.
En zo vliegen bij mij de dagen door mijn vingers heen.
Vervelen, komt in mijn woordenboek niet voor. 



7 opmerkingen:

Lida zei

Wat een leuke dingen doe jij toch, leuke kleuren heb je gekozen voor alle randjes, groetjes
Lida

Chris zei

Allemaal leuke dingen waar je mee bezig bent. Je bent snel met je randjes!

Amarins zei

Wauw wat mooi allemaal, helemaal super. Groetjes, Amarins

sylvia zei

tis ook overal van hetzelfde laken een pak, he, we zijn met van alles tegelijk bezig!! Tis hier niet anders, hoor!! Veel plezier met al je bezigheden, ik ga ook nog even een steekje doen.....;)

Marloeskreatief zei

Nou jij hebt ook genoeg te doen ,leuk allemaal

foekie's fashion zei

Leuk hoor al die mooie werkjes voor je steekjes. Veel plezier ermee. Groetjes van Joke

Health is Wealth zei

Apna Showroom Plastic Lice Comb Combo for Men and Women (Multicolour) Designer - fancy - attractive
Apna Showroom Baby's Cotton Panties/Bloomers/Underwear (Multicolour, 2-3 Years)-12 Pieces
Hair Clutcher Combo Party Wear for Women and Girls Apna Showroom (Multicolour) - Set of 12 Piece
Apna Showroom Baby's Cotton Printed Panties/Underwear (Multicolour, 0-6 Months) Set of 12 Pieces Fancy and Designers
Apna Showroom Baby Boy's and Baby Girl's Thermal Wear Warmer Set (Multicolour, 0-3 Months)
Combo of Hair Clutcher Band Clips for Women Girls by Apna Showroom (Pack of 12, Multicolour)
Apna Showroom Baby Socks (Multicolour, 18-24 Months) Designer - Fancy - Attractive
Apna Showroom Kid's Cotton Fancy Decent Look Loafer Socks Combo Set (2-7 Years) - Pack of 6 Pair